За керування рухом автомобіля відповідає рульова система. Вона включає кермо, рульову рейку і кермові тяги, або привід. Її завдання – передати напрямок руху від керма до коліс авто. Заміна рульового наконечника – найбільш поширена операція при обслуговуванні рульового механізму. Вона потрібна через кожні 40 тис. км пробігу. Поломки виникають через зношування кульового шарніра рульової тяги. Необхідність проводити ремонт рульового керування визначається водіями з поведінки керма і звуку під час руху автомобіля.
Ознаки пошкоджень рульового керування:
- скрипи і стукіт;
- биття керма;
- збільшення люфту керма;
- необхідність прикладати зусилля для повороту рульового колеса;
- витік мастила з кульового шарніра;
- відхилення від прямого напряму при русі машини.